vineri, 13 august 2010

FUCK-IT

Carpe Diem sau Fuck it ? Mi se rupe-n pais'pe. Nu-mi pasa.
Cumva, toate au ceva in comun.
Nebunia ? Curajul ? NU stiu exact ce, dar simt ca au sigur ceva in comun. Nu ma caracterizeaza .. carpe diem. Uneori sunt excesiv de comod. Cred ca" Fuck it" ma defineste mai bine.
Am 33 de ani. So what.. fuck it, mai traiesc 100. Am timp si maine sa-ti zambesc.
Ma iubesti. Stiu. So what ? Nu in carnea mea iti infigi unghiile de placere.
Suna prea.. fizic, teluric nu? Si ? Nu-mi pasa. Asta simt. Nici nu stiu ce vreau sa spun cu asta. Habar nu am de ce nu dorm la ora aceasta si de ce...scriu ceea ce scriu.
sunt..survolat de o stare de total dispret fata de tot si toate. Toate cele.
V-am spus ca sunt al dracu de arogant ? NU cred. Cumva, am si motice sa fiu. NU sa si arat asta, Dar, fuck-it. Ignorati-ma.
Urasc ..ca atunci cand dau o palma.. 2.. 10... 100, sa-mi intorci celalalt obraz. Ma destabilizeaza total asta. Oricum o faci la modul rece, indiferent, dar, o faci. Cum e posibil sa calc in picioare tot ceea ce insemni, iar culmea, tu, sa ai tupeul, nesimtirea..sa...zambesti. Zambesti trist, dar, nu e ok. Fa ce fac si eu. Nu-i nimic, te voi uita usor in bratele altei femei.. si apoi a alteia.. samd..pana cand voi zambi si eu. La fel de rece, si indiferent :)
Problema e ca, de la o vreme, sunt putine lucruri ce ma mai atrag la femei. E greu de crezut, stiu, suna putin credibil, dar la cat de ciudat sunt, si sti asta...hmm,chiar asa e. E adevarat, sanii fermi, plini, buzele umede, coapsele acelea..pline de mister.. rascolesc barbatul din mine, ...dar..dar.. in acea cafenea, cu acele lumanari din ceara si mancare irlandeza simt o mai mare placare savurand o.. " romeo si julieta" ( havana).. decat muscand plin de dorintza din carnea femeii dorite. Probabil am imbatranit. Sau,inca nu am iesit din amorteala in care ..cred ca sunt.
Nu stiu ce ma mai.. excita acum. Trupul tau de femeie...nu. Sigur nu. Nici al tau,nici al tau,nici al tau. Nu mint, Poate nu-l refuz, insa nu mai am in mine freamatul acela nebun..frica, pasiunea..trairea aceea dementiala..cand il simt , cand in gust.. cand musc din el. In pat fiind,cu tine. cred ca o nopate ti-as vorbi de.... implicatia asupra filozofiei a numarului.. zero. Aparatia lui si.. efectele lui in toate culturile. Din ce in ce mai rar simt nevoia de ma certa.
Cred ca aici mai e locul unde mai am curajul, sau indiferenta de a mai arata ceva din mine. CEL REAL. Uite, aici am descoperit-o pe CAMELIA.Stiu, nu-ti place ce...sau cum scrie. Ti s-a parut superficiala. Poate nu ai observat tandretea cuvintelor ei. Blandetea,feminitatea. Ador cum scrie. II iubesc mintea. Am facut dragoste ea. Cateodata, seara, cand corul de... cantareti iti ridica osanale privind balos la sanii tai ma retrag in bucatarie, imi savurez incet cafeaua mea cu praf de seara,,si inod tigari citind-o. Apoi ma ia somnul uitandu-ma la desene animate. In fine. O simt ca fiind FEMEIE. Semanati.
Oare ce a mai ramas frumos in mine? Curat,pur. Din baiatul acela de 27 de ani.
Nu stiu, Fuck-it.
De ce nu pot disocia dependenta mea psihica fata de cuvintele tale, de dorintza aceea masculina,carnala? Gena sa fie de vina? Nu da bine ca spun asta,dar, asa e.Prea mult am ars la pieptul tau.. prea mult te-am dorit incat sa nu mai simt asta si acum.
Candva,cred, voi sterge totul si de aici. Un " candva" nu prea indepartat. Ma voi gandii la cei de aici, cum ma gandesc si la tine, in timp ce-mi retraiesc momentele frumoase in fumul unei tigari.
Ei nu m-au vazut vesek niciodata. NIci tanar. Nici frumos.
Candva ne iubeam. Eram tare tanar, tare vesel si ,normal,tare frumos :)) Un print, nu? Nu mi-ai dat ultimul sarut. Am ramas .. brotac. VOi ramane asa..sau,se va naste alta printesa?
Voi raspunde tot eu la intrebarea asta.
FUCK IT. SUNT GOL. NIMIC NU MA MAI UMPLE :)

7 comentarii:

  1. Mi se pare cumva straniu că poate a mai fost cineva care nu a putut dormi noaptea trecută.
    O întrebare...cum defineşte o femeie superficialitatea alteia şi din ce unghi al prismei priveşte? Deşi mă gândesc că e ceva mai mult de atât...şi atât de tipic feminin.
    Cuvintele tale sunt foarte senzuale. Să faci dragoste cu mintea cuiva...nu mai spune asta altei femei...unei alteia...cine ştie ce i-ai putea stârni...nu spune unei anume femei că ai făcut dragoste cu mintea alteia. Da?
    De fapt, poţi spune orice; nimic nu ar trebui să te împiedice şi ştiu că nici nu o va face.
    Te-ai întors printre cuvite. Muşcă din ele! Ador asta. Şi mai ador altceva.
    Iubesc aroganţa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi crede-mă, nu pleca urechea la poveşti; eşti tare frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Cuvinte" duce lipsă de consoana "n"...mi-a scăpat. O pui în cuvântul unde îi e locul, te rog?

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce nu as spune asta camelia? NU exista" o alta" pt mine. NU exista o " anume femeie" Acea femeie a murit. Uneori ma trezesc cu amintirea ei si-mi place. De multe ori o visez. Ma rog, esenta e ca,asta simt, asta vad..si-i spun si lui D-zeu daca asta simt ca trebuie sa fac.
    Da, am facut dragoste cu mintea ta. Am incercat sa ating. usor,timid ..poate fara sa simti. Si ce ? NU-mi pasa. Eu nu am regrete. NU acum. E prea tarziu sa mai am. Si,foarte important.NU-mi e teama. Sunt imun camelia:) NImic si nimeni nu ma mai poate atinge. Citeam blogul prietenei tale Ada, Renovarea unui suflet. Al meu e nou nout. Pe celvechi l-am vandut.Am castigat pe el cel mai frumos zambet ce s-a nascut vreodata.
    Dupa cum spuneam, imi mpermit multe. De ce? Simplu. Pt ca pot. Pot sa-ti iubesc mintea, pot sa fac dragoste cu ea, si foartte important...
    POTTTT SAAAA URLUUUUUUU ASTAAA IN GURAAA MAREEEEE. :)))
    CAm rurala expresia :)) Dar reala.
    Iti voi face un portret camelia. Ilam deja in minte. Insa, mai am nevoie de o noapte plina de gandurile aromate ale reginei noptii mele:) Sufletul meu pereche, camelia, e tare departe. Asa ca, vrei,nu vrei, acum fac dragoste cu mintea ta. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Oricum, crezi că i m-aş fi putut opune? Ai fi făcut-o oricum...aşa cum se pare că s-a întâmplat, din confesiunea ta. Când am aflat-o eu. Nu ştiu însă de ce ai spus-o. Am înţeles doar că ai vrut să o faci. Şi ai şi făcut-o. Ai spus.
    Aşa că...îţi dăruiesc "da"...dacă oricum nu aş avea încotro!!! Glumeam.
    Tare ai mai strigat, Mihai...s-a auzit până la mine! Am şi eu această meteahnă...de a-mi veni să urlu în gura mare.
    M-ai cam făcut să zâmbesc azi...mi-e tare drag că te-ai apropiat. Şi ştii ce mi se pare puţin aiurea? Dar nu prea ţin cont. Că tot ceea ce ţi-am scris şi îţi voi scrie şi îmi vei scrie e atât de "în vitrină"! Dar nu ştiu de ce am impresia că nu îţi prea pasă! Asta mă face să zâmbesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  6. "Mă atrag lucrurile care n-au şansa să se împlinească sau să dăinuie" E. Cioran
    Nu ştiu de ce simt asta despre tine. Că i te-ai potrivi acestor cuvinte. Dar cum la fel de bine m-aş putea înşela, mă iartă, deci, de a o fi făcut. Să mă înşel.

    RăspundețiȘtergere