sâmbătă, 14 august 2010

Floare de mar

Sunteti atat de frumoase :)).
Si da, si eu sunt la fel. DE ce? Ar fi trebuit sa seman cu un crin. Asta a visat mama inainte sa ma nasca. A gresit putin florile. M-a facut sa iubesc luna , nu soarele. Nu infloresc ziua.
Noaptea. Sa te feresti. Noaptea e periculos. Ai simtit aroma acelei flori, regina noptii ? Ai lasat ca nebunia ei de culori...olfactive, ai lasat ca tipetele ei pline de culoare de viata , atat de frumoase, atat de triste, atat de vii.. sa muste din tine ? Ai inebunit candva in mijlocul lor, sub lumina salbatica a unei lune reci ? O floare ce se naste noaptea, in disonata cu restul umanitatii. Uneori alba, uneori mov, si extrem de simpla.
Poate doar iasomia sa-i fie egala. Dar sunt diferite. Iasomia te umple de bucurie te inalta te umple de viata. REgina noptii e mai ascunsa, aroma ei iti intra in sange fara sa-ti dai seama. Cand o faci, e prea tarziu. Pt amandoi. PT ea, se face dimineatza si devine acelasi mugur banal de floare. IAr fara ea, nu mai esti nici tu. Nu dezvolt veleitati narcisiste aici. NU am dormit , ca si tine, nopatea trecuta nu pt ca a trebuit sa infloresc :))..nu. Nu am dormit pt ca ....
- spune-mi floare, tu de mar, gandurile cui ma dor ?
soapta calda,tematoare , zambet plin si trupul care dezmierdat in alintari..le-am pierdut, furat, in zare...
Oare doare.. doare oare ?:)
......................................
Cred ca sunt persoana ce intruneste intr-un mod absolut toate caracteristicile zodiei mele. Varsatorul.
Sunt omul extremelor. Acum sunt boare..adiere. NU as vrea sa ma cunosti vreodata furtuna,desi, cine stie...
....Si o curiozitate. Cum de imi accepti multitudinea de greseli atat de elemenatre de scriere???

6 comentarii:

  1. Pentru cine era întrebarea cu greşelile de scriere...atât de elementare? Dar cred că este de prisos întrebarea; îi cunosc răspunsul. Contează atât de puţin.
    Spre deloc.
    Dezacordul unora cu ei înşişi mă deranjează mai tare. Tu eşti acord şi armonie, în ciuda încleştării tale cu tine însuţi. UNEORI.
    Răspund acestei ultime întrebări.
    Le răspund celorlalte după cele voi fi înţeles bine pe de-a-ntregul. Tot azi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi încă ceva, Mihai...ştiam că eşti vărsător. Şi tigru în zodiacul chinezesc, drept corespondenţă.
    Şi la fel o pot spune şi eu...că întrunesc toate caracteristicile zodiei mele: Săgetător. Născut de Sf. Nicolae. Ştiai asta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Întrebare.
    Dacă nimic şi nimeni nu te mai poate atinge (propria-ţi afirmaţie) nu văd nici cum te-ar putea durea ceva. Nici măcar un gând.
    Dacă nimeni şi nimic nu te mai poate atinge, cum de ar mai putea ceva să te doară?
    Eşti doar imun, Mihai. (Tot tu ai spus-o!)

    RăspundețiȘtergere
  4. A doua întrebare. Cine este floarea de măr? Şi de ce floare de măr? Ce îţi trezeşte?

    "Aruncă-mi firul, Ariadna!
    În curând o să se întunece
    şi mâine poate
    o să găseşti alt labirint.

    Nu sunt Icarul
    care să se apropie
    atât de soare.




    PS.
    Mă întreb cât îţi va lua să îmi răspunzi. Unor lucruri nu le-ai răspuns.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ştii ce îmi pare ciudat, şi am stat în cumpănă dacă să îţi spun sau nu...dar, hey...de ce mi-ar fi teamă de cuvinte???
    Regina nopţii mă obseda în copilărie; ştiam că doar înspre seară se deschide, şi voiam să fiu în preajmă când se întâmpla...asta presupunând că ar fi trebuit să mă prindă pe afară o oră destul de târzie pentru o copilă.
    Mă chemau să intru în casă, şi îmi era tare ciudă.
    Când am citit ce ai scris, pentru o clipă am simţit că nu mai am aer şi m-am întrebat "de unde naiba ştie asta, că nu are nici cum şi nici de unde"?!
    Acum ai aflat un secret. Nu îi da vreo interpretare, te rog! Sunt puţin prea obosită să tălmăcesc...sunt din ce în ce mai obosită; mi s-au adâncit cearcănele...

    RăspundețiȘtergere
  6. Oare dumnezeu este atat de atotputernic incat ar putea crea o piatra atat de grea incat nici el sa nu o poata ridica ? :)
    NImic si nimeni nu ma mai poate atinge.. da:).
    Acelasi paradox. NU m-am luat in calcul pe mine afirmand acel fapt.

    RăspundețiȘtergere