duminică, 15 august 2010

GAnd Pacatos.

Spune-mi floare, tu, de mar,gandurile cui ma dor ?
Cum privind din departare nu vad drumul catre tine,
si, ma doare, si ma doare.
Spune-mi floare,tu, de mar, ale tale ganduri dor?
Cum se poate ca o floare,alba, mica , rapitoare sa iti umple acel gol, si sa-mi spun:
-NUUUUUUU... azi nu MORRRRRR !!!!
Spune-mi floare, tu, de mar,ce-am facut sa-ti fie dor
de-un cuvant, de-un gand,de-o minte
Tu zeitza dinainte te prefaci in muritoare.......... iar tot ce ating eu, MOARE.
Spune-mi floare, tu de, mar ale tale ganduri dor ?
Ale mele azi ma-neaca, ma ucid incet, ma seaca de fiinta ce-nainte radia, si,
sa ti minte,
Tot ce am e doar uitare, zambet cald, cuvinte care ma indeamna sa ma duc, sa-mi iau gandul sa-l strivesc, de-al tau trup.. de-al tau trup.

12 comentarii:

  1. Spune-mi...Oare de ce simt poezia aceasta ca find a mea..ca aparţinându-mi?
    Dacă mă înşel, nu mi-o lua, te rog, în nume de rău; pune-o pe seama unui gând care s-a rătăcit spre tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca fiind dăruită mie...scrisă mie...asta voiam să spun...Ai înţeles, de fapt!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu desluşesc înţelesul ultimelor versuri; nu ştiu ce vor să spună şi tare aş vrea să îmi spui... dar nu ştiu şi dacă o vei şi face şi nici când.
    Îţi scriu prea mult...prea mult. Dar îmi trec atâtea prin minte şi ştiu că nu ar trebui.
    Dacă ţi se pare vreodată ceva că nu ţi-aş spune potrivit, şterge, te rog...şterge-mă!

    RăspundețiȘtergere
  4. SA nu te supere ca am sa tac un timp. Am sa privesc, cumva. DAr cel putin tacerea mea va imbraca o..forma.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca te-ai intors... Tacerea ta ascunde taine adanci, insa sunt ganduri in stare sa patrunda. Da-le sansa!

    P.S.: n-am vrut sa-ti tulbur linistea, ci doar sa-mi exprim bucuria de a nu te fi ratacit.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am fost intors,din drum, sau, poate e doar un motiv suficient. Cred ca mi-am dorit asta. Imi lasasem amintirile intr-un raft,iar acum m-am trezit ca ma urmaresc si aici. In fine....
    De fapt, tu cine esti?:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Splendorile acelea de versuri din care unul mi-a fost motto au apărut în top ten blogger...acolo mi-a apărut povestea! Voiam să îţi spun aceasta, pentru că ştiu ce gândeşti despre maniera în care scriu.
    Îţi mulţumesc pentru începutul în care te-am cunoscut, pe tine şi pe alţi câţiva care îmi sunt tare dragi! Pentru legătura pur spirituală a două minţi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vezi tu camelia,acum cand si un EL si o EA, si-au primit,vazut,inteles confirmarea,pot spune extrem de clar, linistit si direct ca acele versuri doar si repet DOAR pt tine au fost. Ar fi trebuit sa tac? Cred ca da. Dar ghici ce, NU MA INTERESEAZA. Sunt foarte egoist acum, si,oricum pe tine nu te poate afecta nimic din ceea cefac eu aici,la mine. Doar anumiti ochi mai poposesc in pagina mea. Iar acelor atat de frumosi si calzi si blanzi ochi pt care cu mult timp in urma...am zambit din tot tot sufletul,le spun atat.
    Amintirile noastre nu se impart cu altii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Un An Nou , altfel, Mihai! Meriţi să ţi se întâmple doar lucruri minunate.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ehei, parcă a trecut de-atunci o eternitate, era despre floare, cuvânt suav şi romantic prin excelenţă, dar perisabil.

    RăspundețiȘtergere