marți, 1 decembrie 2009

cuvinte

Ce oare da esentza umanitatii ? Altruismul ? Mila? Condescendentza? Iubirea ? Credintza? Oricare ar fi, au ca punct comun o constanta izvorata din " anima".. din suflet.
Cuvintele.
Cuvintele au distrus sau sunt pe cale sa distruga aceasta esentza a umanitatii. Cuvintele incearca, schioapata, se tarasc in disperata lor incercare de a ne releva o frantura din "anima", din suflet. Cuvintele ne inseala, ne mint, ne fura. Descoperind cuvantul, omul a invatat sa minta. A renuntat in a-si mai pune in palma sentimentul, trairea, sufletul. Acum totul se rapoarteaza la cuvinte, alese sau mai putin alese. Ar trebui sa devenim toti muti, sa reanvatam sa comunicam din priviri, si atingeri. Sa-ti simt iubirea cum ma invaluie, sa renunti in a mi-o declara.. sa-ti simt ura cum imi ucide fiintza..nu sa mi-i trambitzezi zilnic. Cuvintele distrug esentza umanitatii. Distruge sufletul.. il inchisteaza. Cunoscandu-le, am ales calea cea usoara a lui Betivan Ben Pehlivan. Dar ne mint.. ne mint.. ne mint :))
As vrea sa tac, sa taci.. si sa ne spunem totul din priviri.

10 comentarii:

  1. Da....ai pus punctul pe i..de multe ori cuvintele distrug sau ucid ,asa cum spui tu tot cei mai frumos ,puritatea din noi.
    crezi ca daca am fi muti si am comunica din priviri si atingeri o sa devenim mai buni ,mai iubitori?
    eu cred ca daca nu am folosii cuvintele nu ne-am rani asa de mult unii pe altii...?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu stii la fel de bine ca mine ca,fiinta noastra morala este intemeiata nu pe virtute ,ci pe remuscare.
    Omul are nevoie de ceea ce este mai rau in el,ca sa realizeze ceea ce este mai bun,poate de aceea folosim aceste stoke-uri,de cele mai multe ori nereusite.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubeste din suflet, uita de cuvinte. Fa dragoste tacand, atinge-i corpul, mangaie-i sufletul cu un zambet, cu un sarut. Uita de cuvinte. Atingeri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de acord cu ce ai zis ultima oara. Atingeri ...

    Dar in ceea ce priveste faptul ca cuvintele au distrus sau sunt pe cale sa distruga esenta umanitatii cred sincer ca te inseli.
    Cuvintele au fost create de om de la inceputurile umanitatii. Fara cuvinte nu ne-am fi dezvoltat mai mult decat o musca.
    Fara cuvinte n-am fi stiut ce insemna emotii. N-am fi avut mari scriitori care sa ne miste sufletul. N-am fi fost in stare sa ne spunem unul altuia NIMIC. N-ar fi existat doua cuvinte esentziale pentru sufletul omului : " TE IUBESC"

    La naiba, fara cuvinte n-am fi purtat aceasta discutie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. TU crezi ca sentimentele la care te referi pot fii expus prin cuvinte ? Palida consolare. Cucintele strica precum picatura de mizerie aruncata intr-un butoi de vin. Invers insa nu e valabil Picatura de vin pusa in butoiul de mizerie nu schimba nimic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Folosim adesea expresii de genul "sensul cuvintelor.." , "cu alte cuvinte.. " ,"nu-mi pune cuvinte in gura" ..toate aceste te fac sa te gandesti la un singur lucru :daca ele nu ar fi existat nu ai fi stiut niciodata cum suna pentru prima data cuvantul "tata" din gura copilului tau .
    Cand buzele lui rostesc primul cuvant , cand inima ta tresalta de fericire, cand chipul tau emana iubire, cuvintele sunt cele ce schimba mizeria in albul pur, cuvintele sunt cele ce-ti spun "noapte buna" , cuvintele sunt cele ...ce se transforma in soapta ..si-o data cu soapta ..adormi linistit .

    Inainte de cuvinte a existat desenul...sa desenam si suntem mai buni ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Voi...sperante pe care le-am sperat
    Zambete si lacrimi de-ale mele
    Promisiuni de fericire
    Si vise in care am zburat.
    Si sunteti pentru mine prima poveste cruda de iubire
    Pierdute dar totusi niciodata uitate
    Am facut o pasiune pentru voi
    Pe voi am jurat si m-am zbuciumat.
    Pare ca nu ar fi nimic..dar inima era a mea
    Si apoi erai TU
    Vantul va sufla..ploaia va ploua
    Ceata va cadea..soarele va bate
    Si amintirea , amintirea ta..nu dispare niciodata
    Poate tu ,nu vrei sa incetezi niciodata
    Ca sa te vad nu am nevoie decat de ochi lucizi.
    Si daca-ti place si daca ,inca mai vrei..
    in amintire
    Chiar si fara noi..totul devine posibil
    Chiar si tu..esti aici.
    Aici in inima mea
    Amintirile nu dispar niciodata..iata-le aici
    Sunt mult mai puternice decat noi
    MAI VII....

    RăspundețiȘtergere
  8. nopate buna ingere. Fug de cuvintele tale :) si vin aici ..sa te simt doar. Aici nu-mi vorbesti, aici imi respiri, aici ma mangai, aici ma iubesti. :) As ramane aici daca amandoi ne-am naste acum..si am murii acum.. si doar aici . Nopate buna ingere

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu visam, nu dorim, nu iubim, nu tremuram, nu suferim, nu disperam...nu simtim prin cuvinte.
    Suntem norocosi ca le putem folosi fie ca brate deschise fie ca scut impotriva lumii.
    Imi plac cuvintele, imi plac atunci cand incearca sa-mi transmita emotia pe care uneori mi-e greu altfel s-o simt, imi plac atunci cand imi povestesc viata de dinaintea mea, imi plac atunci cand ma lasa sa gust o parte din visurile la care n-as putea altfel ajunge, imi plac chiar si atunci cand doar ele sunt capabile sa ma minta pentru ca adevarul din priviri sa nu ma raneasca mult prea tare.
    Nu mi-as putea dori o viata muta, dar oricand ma pot bucura de fericirea trairilor...fara cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  10. Traiesti un vis si ganduri efemere te-absorb prin viata goala,
    Tu ce-ai sa faci cand visul tau cel bumb in floare se transorma ..si ai sa vezi
    Cu ochii mintii tale, ca al sau miros ce vine din petale e mai otravitor ..
    Sau mai sublim decat ai fi crezut vreodata ..ca viata ta-i asa de goala..?!

    Renaste din cenusa sau sfasie din fasa ..ganduri atat de seci
    ce vesnic te ingheata..si tine langa tine..cuvantul bun si cald..
    c-ai sa regreti o viata si n-ai sa ai habar.. cat bine pot sa-ti faca
    cuvintele ce-n treacat ..de buze se rostesc …usor si palid….
    Privindu-ti ochii reci…

    RăspundețiȘtergere